Friday, October 8, 2010

Ely Guerra

Though I was aware she was performing in Fresno this past Saturday, attending her concert was rather unexpected. Oh, so worth it! She is AMAZING! Her voice is...well, something else! I have some videos, but I am pretty sure posting them is copyright infringement, so here are some pictures instead. This was the last stop in our one day adventure that made me hate flat shoes!


A peak at the venue


The set list

Los Elys Guerra, as she calls them.


El amor es un insulto mal pagado 
y así se estableció mi condición


Soy un instante aquí
seré ceniza al mar
soy un stranger


Vete cuando puedas
porque ya no quiero más
tus simples momentos
no me vuelven afectar


¿Qué se hace? ¿Cómo continuar?
Porque yo voy de lleno, voy 
y me encuentro con la intensidad


En el éxtasis de un beso imaginario 
mis tragedias forman parte del pasado 
y me guardo la visión maravillosa en la piel


Ojos claros, labios rosas dejame que te haga cosas. 
Tu mirada me lo ha dicho, soy deseo inadvertido



Arde en fuego mi pasión
Palpitante perfección
Es mi fuerza un corazón
Lleno de amor
Bumerang que no volvió



xoxo,
R

©Copyrighted 2010

No comments:

Post a Comment

Thank you for stopping by!
If you have any questions, feel free to send them to ashesandfeathers@gmail.com for a timely response.

xo,R